Բռենդինք բուք

Log

Լոգոն անհատական գրաֆիկական նշան է (գծանկար), ապրանքանիշի տառատեսակ կամ գրաֆիկական նշանի և տառատեսակի համադրություն։Լոգոյի նպատակն է իր գաղափարը փոխանցել ընկերության թիրախային լսարանին։Լոգոի ստեղծման համար ես համացանցում փնտրել եմ դիպլոմային աշխատանքիս հետ կապված նկարներ և դրանից հետո ստացել նրա վեկտորային դետալները։Եվ  բռենդի անունը որոշելուց հետո նրան հատուկ տառատեսակովեմ ձևափոխե:

Pattern

Pattern-ը դա կանխատեսելիորեն կրկնվող դետալների համակարգ է, որը ստեղծում է մեկ կառույց։Գրաֆիկական դիզայնի մեջ pattern-ը օրինաչափություն է, որը պարունակում է կրկնվող ձևեր, և այս կրկնությունը հետևում է որոշակի կանոների։Ուսումնասիրելով ուրիշ pattern-ները ես ստացելեմ իմ pattern-ի համար անհրաժեշտ դետալները և այդ դետալների շնորհիվ Adobe Illustrator-ի ցանց ֆունկցիայով ստեղծել եմ ֆոնը։

Label design

Վերջնական փուլում պիտակի ստեղծման համար ես հավաքեցի բոլոր իմ անցած աշխատանքներս(logo,pattern) և ավելացրեցի դիպլոմայինիս վերաբերյալ ինֆորմացիա որը անհրաժեշտ է պիտակի համար։

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *